بارگیری صفحه

دانلود رایگان دو فصل کتاب قانون جذب و راز قبولی در کنکور

کتاب قانون جذب و راز قبولی در کنکور با مشاوره رایگان

 

داوطلب گرامی، در این کتاب از تجربیات دوستانی که برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود دانسته یا نادانسته (خودآگاه یا ناخودآگاه) از قانون جذب استفاده کرده اند، بهره گرفته ‌شده است. تجربیات جمع‌آوری‌شده این افراد، هم از داخل کشور و هم از سطح جهانی بوده است.استفاده از این قانون (قانون جذب) به معنای اهمال‌کاری یا داشتن توهم نیست. در جهان، ما برای رسیدن به خواسته های‌مان باید بهایی برای آن بپردازیم و صد البته که بهای رسیدن به تحصیلات آکادمیک و تحصیلات تکمیلی، گذاشتن وقت و صرف تلاش و پیگیری دروس و مطالب می باشد.

 

[sdfile url=”http://sanjeshetakmili.ir/download/file/jazb.pdf”]

چنانچه شما تلاش کنید و وقت صرف مطالعه کتب و منابع درسی تان بنمایید و همزمان از این قانون برای رسیدن به خواسته های تان استفاده کنید، درهایی برای شما باز می شود که البته از مسیرهای موجود در جهان هستند و به شما کمک شایانی می کنند و مسیر رسیدن شما به خواسته هایتان را تسهیل می نمایند. کار جهان ساده ، سریع کردن و رساندن شما به خواسته های تان است.

اما چنانچه بپندارید که من هیچ تلاشی نکنم و فقط از طریق تجسم و تصویرسازی بخواهم به خواسته هایم برسم، اطمینان که نه، بلکه یقین داشته باشید هیچ موفقیتی را به دست نمی آورید پس همین حالا خواندن این کتاب را متوقف کنید.

 

چرا که طبق قانون جذب برای رسیدن به خواسته تان باید ابتدا:

۱- درخواست کنید. ۲- اقدام نمایید. ۳- خواسته تان را رها کنید.

بعد از درخواست باید اقدام کنید و در اینجا اقدام یعنی مطالعه کتب و دروس و وقت گذاشتن برای مطالعه است در این صورت که جهان ثابت قدمی شما را برای رسیدن به خواسته تان می بیند و نیروهایی را برای کمک به شما جهت تحقق خواسته تان به کار می گیرد تا شما از طریق کانال هایی که از قبل در جهان وجود داشته (و نه از هیچ طریق خارق العاده و عجیبی) به شکل سهل، سریع و ساده، به خواسته تان برسید.

 

دوستان و داوطلبان گرامی:

شما که در حال مطالعه این مقدمه هستید، حتماً و حتماً در فرکانس موفقیت واقعید، وگرنه امکان نداشت حتی اسم این کتاب را هم بشنوید، یا اینکه این کتاب را تهیه می کردید، اما چون در فرکانس موفقیت نبودید، پس هرگز حتی به خواندن مقدمه هم نمی رسیدید!

 

[sdfile url=”http://sanjeshetakmili.ir/download/file/jazb.pdf”]

 

پس به شما تبریک می گوییم که در این فرکانس عالی هستید و این برای شروع یعنی یک خبر فوق‌العاده.

شما داوطلب گرامی، حین مطالعه این کتاب می آموزید که چگونه به هر حادثه و رخداد زندگی تان با دیدی مثبت بنگرید، ابتدا تلاش آگاهانه می کنید، اما بعد از مدتی به طور ناخودآگاه این رویه را ادامه می دهید. درست مثل آموزش رانندگی، در ابتدا فکر می کنید که این پدال زیر پایم گاز است یا ترمز است. اما بعد از مدتی بدون اینکه کدام گاز است و کدام ترمز، ناخودآگاه پدال گاز یا ترمز را می‌فشارید. در این مسیر روشنی که گام نهاده اید توجه به چند نکته برای شما ضروری است تا بتوانید به حصول خواسته هایتان نائل آیید:

از افرادی که به‌زعم عامیانه، منفی گرا هستند و همواره از کلمات نه، نمی شود، سخت است، چطور ممکن است؟! و سایر جملات و عبارات منفی استفاده می کنند، به‌شدت دوری‌کنید.

چرا که هم‌نشینی و مصاحبت با این افراد برای شما همانند این است که حین رانندگی پای‌تان بر ترمز باشد و با پای دیگر گاز بدهید! چه اتفاقی می افتد، هیچ، ماشین شما حرکت نمی کند، مگر وقتی‌ که پای تان را از ترمز بردارید.

این افراد برای شما همانند ترمز عمل می کنند، تلاش شما برای تغییر نگرش و باورهای تان را بی‌نتیجه باقی می گذارند.

تمام تلاش خودتان را بکنید که با افراد موفق یا موفق تر از خود هم‌نشین شوید.

گِلی خوشبوی در حمام روزی

بدو گفتم که مشکی یا عبیری

بگفتا من گلی ناچیز بودم

کمال هم‌نشین در من اثر کرد

رسید از دست محبوبی به دستم

که از بوی دلاویز تو مستم

ولیکن مدتی با گل نشستم

اگر نه من همان خاکم که هستم

 

دوستان عزیز توجه کنید کسانی هستند که قانون جذب را درست نمی پندارند می گویند ما از آن استفاده کردیم اما پاسخ نگرفتیم. ما در این کتاب به شما توصیه می کنیم برای موفقیت در هر زمینه ای، تحصیلی، شغلی، روابط و … به افرادی مراجعه کنید که از قانون استفاده کرده و پاسخ گرفته اند که البته کم هم نیستند. رجوع به آن ها و خواندن موفقیت های آن ها ایمان شما به این قانون را به وجود می آورد، زیرا کسانی که نتیجه استفاده از این قانون را روی میز دارند (یعنی در زندگی شان آن را به دست آورده اند) می توانند برای شما این پیغام را به ارمغان بیاورند، ایمان داشته باش، اگر من توانسته ام، پس توهم یقیناً می توانی.

استفاده از قانون کار فیزیکی کم، اما کار ذهنی زیادی را می طلبد و کسانی برنده این میدان هستند که بتوانند افساری بر ذهنشان بزنند که ببین، فقط به چیزهایی بیندیش که می می-خواهم، فقط در مورد چیزهایی صحبت کن که من می خواهم، فقط چیزهایی را ببین که من می-خواهم و ….

به شما تأکید می کنم که این کار در شروع آسان نیست، و همین است که بالغ بر ۹۷% افراد جامعه نمی توانند از این قانون بهره مند شوند، زیرا تمرکز ذهن بر خواسته‌ها، کار راحتی نیست. اما اگر شما از ۳% افرادی که در جامعه از این قانون به نحو احسن استفاده کرده و پاسخ های بزرگ گرفته اند، الهام بگیرید و این قشر اندک اما فوق العاده موفق را سرلوحه موفقیت خود قرار دهید، ایمان داشته باشید که شما هم به نتیجه دلخواهتان چه مالی، چه تحصیلی، چه روابط، چه فرزند و … خواهید رسید.

چرا که ما نگارندگان این مقدمه تا به امروز بیش از ۲۵ سال است که با استفاده از این قوانین به تمام خواسته هایم اعم از تحصیلات عالی، ازدواج موفق، شغل با درآمد عالی و … رسیده ام.

پس این را برای خودتان قانون کنید که اگر یک نفر توانسته، من هم می توانم.

 

خداوند عزیز در قرآن کریم می فرماید:

ادعوتی استجب لکم بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را و این دقیقاً معنای قانون جذب است که خداوند بارها و بارها در قرآن از آن به روشنی سخن گفته است. یعنی وقتی خواسته ای در شما شکل گرفت و اون خواسته رو بیان کردید، یقین داشته باشید که اون رو به شما میدم و شما به اون خواستتون می رسید.

به شما داوطلب عزیز داوطلب توصیه می شود بارها، بارها و بارها به مطالعه این کتاب عالی بپردازید، به شما اطمینان می دهم که در هر بار خواندن این کتاب،مطالب جدیدی را فرا بگیرید، به نکات کاربردی زیاد و فوق العاده برخورد کنید و چنانچه به تک تک مطالب گفته شد در این کتاب عمل کنید، یقیناً تغییرات را به زودی در زندگی تحصیلی تان مشاهده خواهید کرد و از شروع دیده شدن این تغییرات به وجد خواهید آمد. ایمان داشته باشید که خداوند قادر متعال، انسان را خالق زندگی خودش قرار داده و این دقیقاً با معنای عدالت خداوند سازگار است.

حمد و سپاس مختص خداوند بی نهایت است، تنها قدرت جهان هستی که انسان را خالق سرنوشت خود ساخت.

 

کاربرد قانون جذب در زندگی تحصیلی

قانون جذب را می توان در این عبارت خلاصه کرد:

افکار تبدیل می شوند به واقعیت.

 

قانون جذب به جملات کاری ندارد به تصورات کار دارد. مهم نیست که بگویی این موضوع را می خواهم یا نمی خواهم، وقتی به «این موضوع مشخص» می اندیشی در زندگی ات جذب می شود، اگرچه به صورت منفی بگویی! پس تنها آنچه را که می خواهی تصور کن.

بر هر موضوعی که تمرکز کنید همان موضوع اتفاق می افتد. مهم این است که بتوانیم ذهن مان را بر مطلوب های آموزشی و تحصیلی خود متمرکز کنیم.

تنها کافی است به گوشه ذهن‌تان بچسبید و به تصاویر ذهنی تان (مثل قبولی در کنکور، کسب رتبه تک رقمی و …) تمرکز کنید و آن قدر به آن موضوع انرژی مثبت بدهید تا در دنیای بیرون به صورت واقعیتی عینی جلوه گر شود. این قانون همان قانون جاذبه ی عمومی، اما در حیطه ی افکار است، قانون جاذبه ی گرانشی زمین می گوید: «کره ی زمین همه ی اجسام را به سمت خود می کشد، اما قانون جذب می گوید: تمام چیزهایی را که ما تصور می کنیم به سوی ما جذب می شوند».

قدم اول در فعال سازی قدرت ذهن، تغییر تصاویر ذهنی است. رویدادهای زندگی تحصیلی شما پرداخته تجسمات شماست بنابراین باید نیروی تجسم و تصور ذهن را باور داشت و به تغییر نگرش نسبت به خود، محیط پیرامون(دانشگاه)، دیگران (همکلاسی ها و دوستان) و زندگی همت گماشت تا موجبات تغییر در واقعیت امور تحصیلی فراهم شود، آینده داوطلبان کنکور از راه شیوه ی تفکری که بر می گزینند رقم می خورد و در حقیقت آن ها به آنچه می اندیشند تبدیل می-شوند. پدیده هایی که در زندگی تحصیلی داوطلبان کنکور اتفاق می افتد زاییده تفکر آن هاست نه مستقل از فکر.

هر چیزی که می خواهید در زندگی تحصیلی شما اتفاق بیفتد در ذهن خود تصور کنید. از درون بر آن تمرکز کنید و از بیرون به آن علاقه نشان دهید و به تصور ذهنی خود عشق بورزید. حالا انرژی درونی شما موضوعاتی را جذب خواهد کرد که با آرزوهای تحصیلی شما جور در می آیند و ذهن بر هر موضوعی متمرکز شود. همان موضوع توسعه پیدا کرده و بزرگ می شود. این قدرت ذهن، از زبان و بیان متأثر می شود.

تو همه چیز را به طرف خودت جذب می کنی. همکلاسی ها، دانشگاه، پروژه دانشگاهی، اساتید دروس، شرایط زندگی تحصیلی، وضع سلامتی، ثروت، رشته دانشگاهی، شادی، ماشینی که سوار می شوی، کار پاره وقت و اجتماعی که در آن زندگی می کنی. مثل آهن ربا همه این ها را به طرف خودت جذب می کنی. به هر چه فکر کنی همان اتفاق می افتد. کل زندگی تحصیلی تو تجلی افکاری است که در ذهنت جریان دارد.

با تصور شما و افکار شما تمام دنیا یک کاتالوگ می شود در دست شما. انگار شما دارید به جهان سفارش می دهید.

شما در سه گام به آرزوهای خود دست می یابید:

نخست؛ خواستن: «به دنیا فرمان بده.»

دوم؛ باور: «باور داشته باش که به خواسته ات رسیده ای»

سوم؛ تجسم: «احساس کن که به خواسته ات رسیده ای.»

افکار ما تبدیل می شوند به واقعیت. هر چیزی در فکرت بگذرد به زودی آن را در مشت خواهی گرفت.

 

[sdfile url=”http://sanjeshetakmili.ir/download/file/jazb.pdf”]

 

ادعای اصلی در قانون جذب:

آنچه که در قانون جذب روی آن تکیه می شود «قدرت خدا گونه ی ذهن» است که از آن به عنوان «تجسم» یاد میشود.

ادعای اصلی در قانون جذب در مورد قوه ذهن است. این ادعا چنین است:

ذهن انسان قادر است بر پدیده های خارجی اثر بگذارد و امور بیرون از وجود انسان را به سود انسان تغییر دهد. یعنی با استفاده از نیروی خلاق ذهن می توان بر امور بیرون از جسم انسان، تصرف کرد.

ادعای دوم این است که تأثیرگذاری ذهن بر پدیده ها از نوع تأثیرات عادی نیست؛ بلکه از نوع تأثیر علت بر معلول است. منادیان جذب، تنها از تأثیرگذاری و تأثیرپذیری میان ذهن و حوادث و پدیده ها، سخن نمی گویند بلکه از خالقیت ذهن می گویند و «خلق و آفرینش» را به ذهن نسبت می دهند که ذهن انسان هر چه را تجسم کند. به صورت یقینی و قطعی به وقوع می پیوندد. بنابراین نباید تصور شود که منظور از تئوری جذب تنها مثبت اندیشی، تلقین و اموری از این قبیل است.

با توجه به تجربه ۱۸ ساله در ارتباط با مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی به داوطلبان آزمون کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری و مشاهده عدم باور ، هدف گذاری و تصویر سازی راجع برنامه آینده خود، مشاوران سنجش امیرکبیر بر آن داشت که قانون جذب را در زمینه تحصیلی و آموزشی برای تمام مقاطع و برای تمام آزمون ها بومی سازی کند تا سایر داوطلبان بتوانند مانند شاهد مثال های این کتاب، در زمینه تحصیلی موفقیت کسب کنند.

این کتاب کاربرد قانون جذب (فرکانس) در قبولی آزمون های دانشگاهی و غیردانشگاهی و امور تحصیلی و آموزشی را به صورت کاربردی معرفی می کند. این کتاب برای موفقیت عملی آزمون های زیر مفید است.

کنکور دانشگاه ها، آزمون کاردانی به کارشناسی(کارشناسی)، آزمون کارشناسی ارشد، آزمون دکتری، آزمون نظام مهندسی، آزمون های زبان داخل و خارج کشور همانند تافل،تولیمو،ام اس آر تی، ام اچ ال ای،ای پی تی،یو تی ای پی تی دانشگاه تهران و آیلتس، پذیرش دانشگاه های خارج از کشور، آزمون تخصص دستیاری، آزمون استخدامی، آزمون مصاحبه دکتری، آزمون های حقوقی وکالت، قضاوت، سردفترداری، مشاوران حقوقی ، مصاحبه سفارت، امتحانات پایان ترم ،آموزن جامع دکتری،امتحان راهنمایی رانندگی،امتحان دفاعیه پروژه فارغ التحصیلی و هر آزمون ورودی دیگر.

[sdfile url=”http://sanjeshetakmili.ir/download/file/jazb.pdf”]
نوشته قبلی

منابع آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی | منابع امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی

نوشته بعدی

تقویت حافظه

94 دیدگاه در “دانلود رایگان دو فصل کتاب قانون جذب و راز قبولی در کنکور

  1. سلام و دورود
    من بسته دکتری وزارت بهداشت پزشکی سامانه‌ای رو پارسال از شما تهیه کردم و نتیجه خوبی گرفتم و همچنین بابت مشاوره ای که بهم دادید ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی